Vf og hall – første oppgave i VG2

Nå har jeg fått gjort alle bildene/tegningene om fra Adobe Reader til JPEG … det var veldig mange! Har fått skannet alt som jeg har gjort i VG2 og VG3. For å se tilbake, har jeg ikke fått lagt ut alle oppgavene, men tenkte å gjøre det fremover. Eldre oppgaver fra VG2. Her er den første oppgaven vi gjorde i VG2 Interiør og utstillingsdesign.

Inspirasjonskart: Det første vi gjorde, var å klippe ut i magasiner og blader. Dette var som en kollasj. Vi fant ting som kunne være til vindfang og hall. Det kunne være skohyller, hattehyller, helfigurspeil, kommode, garderobeskap …

Plantegning av vf/hall: For å si det sånn som det er, denne oppgaven var litt forvirrende i begynnelsen. Jeg husker at jeg spurte læreren om hjelp hele tida fordi jeg satt fast. Hva skulle jeg gjøre? Jeg tok også noen feil mål av møblene som gjorde at de var mindre enn i virkeligheten. Uffda! Heldigvis i denne oppgaven trengte vi ikke å finne de virkelige møblene, så vi dikta opp noen, men målene skulle være som i virkeligheten ca.

#interiør #design #innredning #vindfang #hall #gang #inspirasjon #kollasj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg