Handelens dag i Kvadraturen

I dag var det Handelens dag fra kl. 07 – 19 i Kvadraturen. Det var kjempefint vær og mange (tidlig på morgenen) så ut som de var godt i gang med (stor)handelen. Mange steder var det køtilbud, men i år synes jeg det ikke var vits å stå i kø for å kjøpe de beste tilbudene. Det var jo flere steder som hadde satt ting ut til et sånt gatemarked med langbord.

Oversikt over det jeg kjøpte. Farger blekkpatroner er til skriveren fra Clas Ohlson.

Det var 29,- for ordbøker, vanligvis koster det mye mer. Dette måtte man ha! Selvom jeg er ferdig med tysken, har jeg kanskje bruk for senere. Tysk – norsk / norsk – tysk skoleordbok og bokmålsordliste for den videregående skolen fra Vivo.

Kanskje jeg skal gjøre om dette til noe annet eller bruke det som gardin? Thyra gardinhøyde fra Kid.

Nærbilde av veske 1 (oransj).

Nærbilde av veske 2 (rosa).

Klarte ikke å velge mellom disse to, så måtte kjøpe begge. Den til venstre er litt mørk oransj (litt vanskelig å se akkurat fargen) og den til høyre er rosa. Veskene er fra Reisemagasinet på Slottet.

#innkjøp #mote #vesker #shopping #handelensdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg