Selger masse ubrukte ting!

Jeg har en del masse (og med masse mener jeg ting som jeg har kjøpt og som ikke har tatt det i bruk). I dag kom jeg fram at jeg burde kanskje selge det jeg ikke trenger til noen som trenger det. Det er alt fra sminke til bok realerte ting fra bokklubben som jeg har vært med i før. Ta en titt selv! Jeg har skrevet nummer ved siden av hver ting.

1. Badehjerter // 2. Håndkle // 3. Sminke // 4. Sminke (i rund boks) // 5. Manikyrsett // 6. Neglefil og pinsett // 7. Tannbørste med tannkrem (perfekt til reise) // 8. Øyenskygge // 9. Toalettmappe (3D effekter)

Her er et nærbilde av produktene åpnet (men øyenskyggen nr. 8 er sånn beige farget).

10. Teip med forskjellig julemønster (?) // 11. Hjertelys (2 stk) // 12. Stiftemaskin som ikke bruker stifter // 13. Linjal med bilder av kattunger i 3D // 14. Taperull med linjalmål // 15. Leselys (kan henges i bok) // 16. Tegnestifter (?) // 17. Boklys som bare lyser opp sida

Hjertelys!

18. Armbåndsur // 19. Julepynt i gullfarget // 20. Juletrepynt i speil “tre”-formet og kan sette et personlig bilde inni // 21. Søtt hjerteformet bokmerke // 22. Skopynt // 23. Badegelé figurer // 24. Post-it snakkeboble // 25. Sånne som man fester på ryggsekk eller stoff // 26. Halloween negledekor

27. Mini Book DIY // 28. Perlesett // 29. Scrapbook Kit // 30. Saks som klipper viktige papirer i strimler (en annerledes saks)

Mini Book DIY – innhold

31. Eyeliner // 32. Vet ikke hva de kalles, men det er sånn type tjukke klistremerker // 33. Hårbånd “bling” // 34. Gelefigurer – pynt til f. eks vinduet // 35. Sminkesett // 36. Til bagasjen eller kofferten (navn, adresse, telefonnummer osv …) // 37. Øreplugger i rosa med “bling, bling”

38. Reiser mye? Passbeskyttelse // 39. Plass til mynter eller smykker // 40. Lommelykt // 41. Oppbevar smykker // 42 a og 42 b. Hårpynt (utkledning?) rød og rosa // 43. Veggklokke med sugekopp bak (kan henge på f. eks vindu eller speil

44. Armbåndringer // 45. Plagg til å ha rundt halsen eller som lue (mange måter å bruke det på) // 46. Saksholder med saks // 47. Målebånd (1m)

Alt er ubrukt og kommer med den plastikken som fulgte med. Jeg har ikke satt noen “prislapp” fordi jeg ikke helt vet hvor mye jeg skal selge det for, så kom gjerne med bud i innlegget her eller på e-post: [email protected]. Flere bilder av dette kommer snart, her var noen av dem.

#girlit #tlklubben #sminke #mote #fashion #bok #ting #tilsalgs #salgsblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg