Jeg tegner Emolga

For to dager siden tok jeg fram permen med Pokémon og jeg bestemte meg å tegne/etterligne en fra kortene som jeg hadde samlet på før da jeg var liten. Husker jeg hadde en stor bunke med alle og ville bare samle og ha alle. Kom ikke så langt da, men har forsatt en god del. Jeg valgte å tegne Emolga som er en elektrisk og flying type.

Så søt! Har ikke tegnet på en stund, så det var virkelig på tide å begynne igjen. Jeg har tegnt det på ark og tusjet rundt for å tydeliggjøre strekene. Så har jeg fargelagt med fargeblyanter.

#pokemon #tegning #anime #fargelegging #hobby #sommer #glad

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg