En regnværsdag

I går sent på kvelden holdt jeg på med å slette alle bilder på mobilen og kameraet, og overføre til minnepenn fordi: Trodde jeg skulle dra i dag, men så ombestemte jeg meg på grunn av dårlig vær. Kanskje været stoppet meg å dra til byen for å se på The Tall Ships Races. Det er stor sjanse for at jeg skal dra å se på i morgen, for da blir det sol. Alt er ladet og klart, så kommer nok sikkert til å ta 1000 bilder når jeg først er der. Hvem vet, så blir det lenge til neste gang!

#thetallshipsraces #kristiansand #folkefest #sommer #regn

2 kommentarer
    1. Så fin blogg du har! håper dagen blir super fin. kos deg masse i sommer.<3
      Kjempe fint blogg innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg