The Tall Ships Races – 26. juli

Jeg hadde gledet meg så mye til denne dagen! Det er dag 2 av 4 i Kristiansand og det er første dagen jeg er der. Jeg klarte å ta 200 bilder og noen 20 videoklipp som snart skal gjøres om til en video. Det er jo bare flott for å se tilbake på hvor jeg har vært og sånt.

Kristiansand. Seilskuter fra hele verden.

Kjøpte denne jakka som tåler vind og regn + noen T – skjorter i liten og stor størrelse. Fint å ha som minner. Ut over dagene fremover kommer jeg til å legge ut flere bilder av The Tall Ships Races. I dette innlegget fikk jeg vist fram noen av mange bilder som jeg har tatt, håper noen av dere synes det var gøy å følge med på.

#thetallshipsraces #kristiansand #foto #folkefest #2015 #seilskuter #internasjonal #flagg #land

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg