Dagstur til Danmark

Jeg kommer snart fram til Danmark, Hirtshals. Tar Color Line over dit som er en gratis dagstur (tur/retur)! Jeg vet ikke om mobilnettet kommer til å virke der (med free nett såklart), så da skriver jeg derfor dette innlegget. Jeg hadde tenkt å dra til Aalborg, men sjekket bussene og det tar sånn ca. to timer å komme dit. Det gikk ikke. Kommer sikkert til å vandre litt rundt Hirtshals området, ta bilder og se på ting rundt omkring. Det blir gøy, for da har jeg noe å gjøre på den tida frem til hjemturen.

#danmark #dagstur #colorline #båt #hirtshals

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg