Back to school

I dag er det første skoledag for barne- og ungdomsskolen. Noen hadde sin første dag i går, men her i landet begynner man forskjellig. Det er litt rart når de begynner tidligere enn vi som går på videregående. Min første skoledag som VG4 elev er den 20. august, som er på en torsdag.

Akkurat nå er jeg ganske våken og siden alt er gjort, skal jeg prøve å rydde litt på PC-en. Som blogger har jeg alltid mange bilder og videoer lagret i PC-en. Jeg får alltid bruk for mer plass i minnepenn. Noe jeg skal holde på med i dag: Overføre bilder til PC-en, slette bilder i kamera, “rydde” inne i PC-en, redigere bloggdesign og kanskje hvis jeg har tid: Overføre alt til minnepenn.

Lykke til, alle som begynner på skolen i dag!

#skole #backtoschool #første #skoledag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg