Hva har jeg i veska?

Dette har jeg med meg i veska – alltid! Det kommer an på hvilken type veske jeg bruker, om den er stor eller liten. Hvis veska er liten, er det begrensninger for hvor mye å ta med, er den stor kan flere ting tas med. Jeg bruker denne veska så og si ofte. Rosa er jo en kjempefin og fresh farge.

Veska:

Her kommer noen gode tips til hva jeg tar med meg:

Mobilen: Denne må jeg absolutt ta med meg! Jeg kan ikke forestille meg flere timer uten mobil. Med mobilen kan jeg sjekke været, se på nyheter, ta bilder eller spille spill hvis jeg kjeder meg. Er ikke mobilen full lada, kan det hende at jeg alltid må “gå rundt med lader”.

Lommebok: En fordel med å ha en lommebok, er at det går an å stappe ned de viktigste kortene (bankkort, rabattkort og fordelskort), og selvfølgelig får mobilen inni.

Kontanter: Noen ganger tar ikke butikker eller gatemarkeder imot kontanter når man handler, så noe kontanter burde man ta med. Tenker rundt ca. 100 – 200 kr er greit.


Bankkort: Dra kortet, tast koden og slipp med å lete etter kontanter.

Busskort: Skal jeg dra til et annet sted, er busskort bra å ha. I stedenfor å gå fra sted til sted, rekke avtaler på kort tid kan jeg ta buss for å komme meg fort til stedene.

Kamera: Jeg tar med meg et lite og lett kamera, i tilfelle det er noe langt unna jeg vil ta bilde(r) av, som jeg ikke får tatt med mobilbilder. Eller hvis noe spennende skal skje? Siden kameraet bruker batterier, burde jeg ta med ekstra i tilfelle det blir flatt.

Speil: Bruker det mest til å se hvordan jeg ser ut akkurat nå, men det er ikke så viktig når butikkene og prøverommene også har speil.

Handlevogn mynt “F”: Skal jeg ut å handle masse, tar jeg med en handlevogn mynt.

Skrittelleren: Minner om en tamagotchi. Denne teller alle mine skritt. Fin å ha med når jeg alltid vil vite hvor mange steps jeg har gått på en dag.


Notatbok og penn: Skal jeg ta viktige notater og å skrive om viktige ting.

Klokke: Armbåndsur. Når det har gått en stund, så lurer jeg på hvor mye klokka er. Foretrekker å se klokka enn å ta opp mobilen.

Sånn! Da tror jeg det viktigste er nevnt, om ikke dere kommer på noe mer.

#tips #veske #iminveske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg