Bitchn´ Brows – Essential Brow Kit

Dette hentet jeg på postkontoret en vakker dag i august. Bitchn´ Brows – Essential Brow Kit vant jeg fra en konkurranse som jeg hadde skrevet om på bloggen for ikke så lenge siden. Det var bare helt tilfeldig hva jeg fikk, dette må være kjempebra sminke.

Om produktene:

Brow Pencil er et produkt som legges direkte på huden, som perfekt fyller åpne partier i brynet! Bitchn´ Brows pencil inneholder minimalt med oljer og fettstoffer, noe som fører til at produktet sitter på hele dagen. Passer også til de som ikke har hår i brynene (For mykere effekt, varm den på håndbaken)

Brow shadow er en tre-delt skygge, hvor man designer sin egen farge. Perfekt til bruk over brynspenn- blir like fin alene! Skyggen gir fylde og skaper et naturlig resultat.

Brow fix setter brynet på plass og gjør at det holder seg hele dagen. Et must accessory for forskjellig looker.

Jeg fikk dette settet fra HER.

#sminke #skjønnhet #foto #konkurranse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg