Bestilt hotell

Hotellivet, hvor luksus er det? Jeg skal feire bursdagen min på hotellet Scandic i år. Det er et nytt og moderne hotell som ligger nesten vegg-i-vegg med Aquarama. Dette er noe å glede seg til siden det er lenge siden jeg har bodd på hotell. Her er noen bilder fra innendørs:

Bildene i dette innlegget er hentet fra HER.

Snart skal jeg begynne å pakke med ting. Kameraet blir med, og jeg skal huske å ta mange bilder (gled dere)! Hvis det blir fint vær er jeg også mye ute rundt omkring i Kvadraturen.

#hotell #scandic #luksus

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg