Reklameanalyse om Lypsyl Pure

I dag var det min tur til å presentere “ord for dagen” (var nr. 2 på lista). Det var på forskjellige dager vi ble fordelt, så for noen ble det litt lite tid og noen mer tid. Jeg er glad for at jeg ble fort ferdig med den. Mitt valg falt på å analysere et reklamebilde som jeg har valgt selv – Lypsyl Pure. Lypsyl har vel mange hørt om, bedre kjent som leppefettstiftmerket.

PowerPointen. Jeg snakket uten manus denne gangen fordi jeg følte jeg kunne mye av det.

Reklamen som jeg fant i Det Nye magasinet i A4 format.

Etter denne presentasjonen, har vi fortsatt mange flere i andre fag. Vi jobber med prosjekt i naturfag og i historie. I naturfag har vi selv valgt temaet “Kloning” og i historie om “Trettiårskrigen”. Her går det travelt i skolehverdagen. Glad for at det er fredager jeg kan jobbe litt hjemme med skolearbeid, men ellers er det altfor mye på en gang … føltes det ut som?

#skole #analyse #reklame #lypsyl #presentasjon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg