Sjakk, hotell og pizza

I dag var det “Kretsmesterskap Agder 2015” for barn og ungdom på Samsen Kulturhus. 6 runder med 20 minutters betenkningstid og premier til alle de 13 deltakere. Vi var der fra kl. 11 og det slutta ca. kl. 16. Jeg hjalp til med å pakke ut premiene (troféer/pokaler) og klistret på plass nummer og sjakklubb logoen.

Guttene tok nr. 1 og nr. 3 i kadett-klassen.

På vei til rommet (6. etasje).

Dørnøkkelkortet: Hvis det ikke er der, slår alle lys av.

Da vi var ferdig, ryddet vi og dro direkte til hotellet Scandic. Vi fikk rommet (høyt oppe på hotellet) og satte fra oss tingene. Jeg utforsket hver lille detalj og selvfølgelig interiøret. Det var kjempefint! Etter en stund ble vi så sultne, så vi gikk til Peppes og bestilte to store large pizza. Siden jeg var student (på en måte) fikk jeg -20% og 3 heliumballonger (fordi jeg sa at jeg hadde bursdag i dag).

Solnedgang <3

Snart kommer også bilder av rommet og interiøret hvis noen vil se det.

#hotell #foto #sjakk #bursdag #solnedgang

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg