Tester ut speilreflekskamera

Det var litt artig å kunne teste et speilreflekskamera på ordentlig. Jeg bruker vanligvis et systemkamera (som ligner på speilrefleks) til å ta bilder, men dette var en helt annet måte! Her var det mange valg å velge mellom i det runde hjulet øverst. Nå er disse bildene under tatt med mobilkameraet da, så jeg har ikke fått overført de bildene.

Canon Eos 550D

Kanskje jeg skal kjøpe et speilreflekskamera litt senere, men hvilken merke og type har jeg ikke tenkt på. Jeg har hørt at speilrefleks tar supre bilder!

#foto #speilrefleks #kamera #test #canon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg