For en travel uke!

Det vært en veldig travel uke. Vi presenterte Trettiårskrigen i historie (tirsdag) og Kloning i naturfag (onsdag). I dag hadde vi en to-timers prøve i matte (del 1 uten hjelpemidler og del 2 med hjelpemidler) om Funksjoner. Det var så mye jeg kunne fra før av, så det gikk greit helt til jeg klarte å gjøre en litenstor feil på en enkel oppgave som jeg kunne godt … (!)

På mandag skal vi ha snakke-med-faglærer om 1700-1800-tallet i norskfaget. Å lese var det 4 kapitler, flere PowerPointer på It’s og alle de tekstene vi har vært igjennom. Vi skal fortelle alt vi kan om temaet og det er som en slags “presentasjon”. Siden jeg jobber alene, tar det ca. 7 minutter. Jeg har tenkt å jobbe litt med det til helga, men egentlig hadde jeg veldig lyst til å drive med fotografering (som jeg sannsynligvis ikke får tid til).

#skole #påbygg #høst #blader

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg