Mine apper på mobilen

Jeg skal ikke legge skjul på hva har på mobilen her om dagen … Ja, dette er alle appene som jeg har på mobilen min til nå. Bilde 1 og 2 av appene var med da jeg kjøpte mobilen. Bilde 3 med snøkrystaller (*) har jeg lastet ned selv. Det er også en side til, men det var bare en enkel Samsung app som jeg aldri bruker.

BILDE 1

klokke | planlegger | kamera | galleri | kalkulator | lydopptak | mine filer | “tannhjul” innstillinger | telefon | kontakter
meldinger | e-post | ChatON | video | musikk | notat | radio | Google | Gmail | Mitt Telenor

 

BILDE 2

Google+ | bilder | Hangouts | Chrome | Play Butikk | Youtube | Play Musikk | Maps | navigering | lokalt
talesøk | Dropbox | Google Innstillinger | internett | nedlastninger | Play Aviskiosk | Play Spill | Mine Kontakter
WiMP | Play Bøker

 

BILDE 3

Mobilt Bedriftsnett | Dekning | TravelSure | Online | Facebook | Blogg.no | Instagram | Candy Camera for Selfie
Candy Crush Saga | Candy Crush Soda Saga | 
DragonCity | Snapchat | Solo Goodiebag | Messenger | Retrica
Clash of Clans | Diamond Digger Saga | Bubble Witch Saga 2 | AKT Reise | AKT Mobilbillett

 

Jeg bruker mest appene Facebook, Messenger og Instagram. Så bruker jeg internett (globusen) til å gå inn på forskjellige sider som å lese blogger, sjekke timeplan osv … Av og til er jeg inne på Snapchat, men ettersom det stadig kommer nye oppdateringer, kommer jeg ikke inn og at den loader hele tiden. Blogg.no bruker jeg hvis jeg ikke blogger rett fra PC-en / ikke har tilgang på nett osv.

Spill jeg liker å spille: Den alle har hørt om: Candy Crush Saga og Candy Crush Soda Saga. Om jeg er tom for liv, fortsetter jeg på Diamond Digger Saga og Bubble Witch Saga. Dragon City er at man bygger sin verden fullt av habitater og fyller dem med forskjellige typer elementer drager. Clash of Clans spiller jeg egentlig bare for å bygge ting, resten skjønner jeg ingenting av.

AKT-appene er for å sjekke ruteavgangene på bussene og kjøpe billett på mobilen i stedet for å kjøpe billett på bussen.

Solo Goodiebag kan man ta bilder og være med å vinne forskjellige Solo-ting (har vunnet en bøff og en duskelue), men også ta ut gratis solobrus ved å samle Solo-cash via reklamefilmer.

Jeg tar bilder med kamera, men om fargene ikke blir helt som det skal være, kommer redigeringsprogrammene til redning: Retrica og Candy Camera for Selfie kan man både ta bilder og redigere (nesten som 2-i-1). Ikke at jeg tar så mange selfies, men jeg liker fargene der inne!

Musikk har jeg ikke, så hører ikke musikk på mobilen. Venter heller til når jeg er på PC-en 🙂

– Hvilke apper har dere på mobilen som jeg ikke har?

#mobil #app #tips #personlig

3 kommentarer
    1. Er en del av de app´ene jeg ikke har, hehe. Men kan si noen du ikke har som jeg har heller da x)
      Ultimate Guitar, som er en app for folk som spiller gitar. Der har man chords´ene på de fleste sanger man vil spille. Veldig lurt!
      Ellers er det en del bilde redigerings program, twitter, ebay, osv. ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg