Da var bladene borte

Nå har kommunen tatt jobben med å feie bort mesteparten av bladene som har ligget på bakken en stund, for nå ser vi bare det grønne gresset igjen. Siden de har ryddet parken så fin og vakker, minner det om en sen høst, snart er det klart for når vinteren kommer. Jeg har allerede sikret meg de fine høstbildene for i år. En fotograf som er på et fotooppdrag med høst som tema.

Så var jeg litt her også. Color Line terminalen for å ta noen bilder av båter. Alt som har med foto å gjøre, er spennende det. Er det noen som har lagt merke til bloggen min i mobilversjonen? Jeg har gjort noen endringer 🙂

#foto #fotooppdrag #høst

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg