SUKHI – Vakre, skreddersydde tepper som gleder alle

Reklame | Sukhi

Gjennom den nye nettsiden til Sukhi vil talentfulle håndverkere fra utviklingsland lage skreddersydde, unike og håndlagde tepper ut i fra hvordan du selv vil ha det.

Sukhi er håndlagde høy-kvalitets tepper som kommer direkte fra håndverkerne, som vil si at de kjøper det direkte fra personen som har laget teppet. Sukhi ønsker å bringe mye glede og kvalitet til hjem over hele verden.

Som Sukhi-kunde kan man få opptil 60% rabatt i forhold til lignende nettsider. Det finnes forskjellige titalls farger, fasonger, mønster og størrelser å tilpasse etter eget behov. Om jeg er usikker på hvordan teppet mitt skal se ut, kan jeg finne tips og råd ved å besøke nettsiden til Sukhi. På nettsiden kan jeg sette sammen og forhåndsvise forslag til teppedesignet. Å velge designet selv blir teppene mer eksklusive og unike sammenliknet med teppene vi er vandt med i hverdagen.

Å bestille teppe fra Sukhi kan være en perfekt gave, ettersom mange har glede av dette. Kanskje til familien, en venn eller noen jeg setter stor pris på, som liker design, former og farger. Teppene er utrolig fine på gulvet, det er stilrent og mykt å gå på. Jeg kan kjenne den fantastiske følelsen av å være nær et så flott og skreddersydd teppe.

Jeg synes Sukhi passer for alle som har en lidenskap for design. Alle fargekombinasjoner, størrelser og design er mulig. Hvert Sukhi-teppe er unikt fordi det går an å skreddersy teppet som jeg selv ønsker å ha det, noe som passer meg godt. Jeg liker å prøve ut nye ting, og elsker dessuten alt som har med interiør å gjøre. Alle teppene er laget av naturlige materialer. Resultatet av dette er et autentisk teppe – som vil si at det passer til hjemmet og min personlige stil.

Visste du dette? I Nepal betyr Sukhi “glede”. Hvis du bestiller et Sukhi-teppe, bidrar du 2-3 ganger mer enn gjennomsnittlig regional lønn til håndverkene deres i Nepal, India, Tyrkia og Marokko. Det gjør at håndverkerne for eksempel kan sende barna sine på skolen, og de kan selv jobbe fra hjemme om de ønsker det. Sukhi forsikrer seg om at håndverkerne blir behandlet rettferdig og likevel blir ikke kvaliteten på teppene påvirket. Dette synes jeg er helt topp!

Sukhi-kolleksjonen inkluderer ull og filttepper fra India, Beni Ourain-tepper fra Marokko, filttepper fra Nepal (også kjent som UllKuleTepper) og patchwork-tepper fra Tyrkia. Jeg har allerede funnet meg mange favoritter!

Følg gjerne Sukhi på:
Facebook og Instagram


#sukhi #glede #interiør #tepper #design #annonse

7 kommentarer

Siste innlegg