Ny juleheader til bloggen

Jeg følte for å lage en ny juleheader til bloggen siden det snart er jul. Her har jeg tatt i utgangspunkt fargene rødt, gull, grønt, hvitt og grått. Bildet på TV-en er tatt i Markensgate i Kristiansand sentrum. Dette gir rommet dybde (perspektiv) og ikke så flatt som det ser ut som. Til venstre har jeg plassert et juletre, i midten noen flotte og dekorerte pepperkakehus, og helt til høyre som skal forestille mitt lille kontor. Jeg elsker forresten den grå HAY-stolen og skrivebordet som ser ut som hard aluminium (eller hva det kalles). 

Lyst på header til bloggen? Jeg lager headere! Les mer HER.

#header #bestill #interiør #design #jul #abstrakt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg