En ny start på året

Det er en dag til nyttårsaften og to dager til nyttår 2016. Som en nytt start på året har vi gått over til en mye bedre og smartere Samsung SUHD 4K TV. Det var på tide med en ny og større TV-skjerm. TV-en kjøpte vi etter jul, da det var romjulssalg. Vi fikk et tilbud om å få den ferdig installert, så det var ikke så mye styr da vi kom hjem – for da var den klar til bruk. Jeg har prøvd å koble den til internett = det virker, men sliter litt med å gå inn på internett. Hvordan kommer jeg inn på Youtube og sånt? Dette må jeg bare finne ut av!

Siden vi har fått den i hus, har den ene delen av rommet mitt blitt til et spillehjørne fordi TV-en får plass her. Det eneste jeg kan gjøre på TV-en, er å spille Nintendo Wii. Siden boksen bare er koblet til en TV, virker ikke denne. Som dere ser, så står TV-en på gulvet (skal skaffe en TV-benk snart).

#2016 #interiør #spill #tv #nintendo #wii

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg