Nyttårstalen

God nyttårsaften! Det er den siste dagen i 2015 i dag. Er ikke det rart å tenke på? Det er ikke mange timer igjen til et helt nytt år: 2016! Jeg har virkelig lyst til å skrive en nyttårstale for hvordan 2015 har vært, så den kommer i dette innlegget.

Jeg ønsker å takke alle dere blogglesere der ute som har tatt dere tid til å lese/stikke innom bloggen min. Som blogger er det alltid hyggelig å ha blogglesere – det er dere som gjør at jeg fortsatt står på med å blogge og det motiverer meg. Jeg setter pris på alle og enhver som tar seg tid til å lese og kommentere. Kommentarene som strømmer inn tar jeg tid til å lese, men noen ganger kan det være vanskelig å ikke ha tid til å svare alle sammen (noe jeg skal bli flinkere til å gjøre som nyttårsforsetter).

Jeg ønsker å takke alle sponsorer som har bidratt til bloggen. Dette gjorde at jeg tjente litt ekstra ved siden av skolen, som gjorde at jeg kunne satse litt mer på bloggen og innleggene. Bildene ble litt bedre da jeg kjøpte et bedre kamera som hadde mange forskjellige funksjoner! Jeg lærte mye av det og elsket å prøve ut ulike vinkler og perspektiver ute i naturen.

Jeg har lært mye nytt gjennom året. Blant annet har jeg lært å lage rom i Photoshop og sette inn ulike møbler og gjenstander. Typisk interiørting. Jeg fikk lage mange ulike kollasjer på nettsiden Polyvore. Inspirasjon går vi aldri lei av, og det skal jeg bli flinkere til å lage mer av!

Bildet er fra i år, da det ble nytt år 2015.

Med dette ønsker jeg alle sammen et godt nytt år – 2016 velkommen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg