DIY: Sommerfugl sengesett

Jøss, bare se på dette! Fra gardiner til sengesett … Jeg kunne ikke tenke meg å ha gardiner med flere gjentakende sommerfugler hengende på vinduet, så det ble til noe annet som jeg kunne ha nytte for. Jeg fikk trekk for både pute og dyne. Putetrekket er delt opp i tre deler (i strimler) siden det nesten ikke var stoff igjen – det ble bare sånn.

Det som er bra med sommerfugl sengesett, er at jeg får glede av den – selvom det er vinter. Det får meg til å tenke på våren og sommeren. Heldigvis er det ikke så trist og kjedelig på rommet mitt, så denne falt i god smak. Noe å lage senere også?

#sommerfugl #interiør #sengesett #soverom #rom #diy

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg