Utdanningsmesse i Gimlehallen

Utdanningsmessen tautdanning.no arrangeres i Gimlehallen, 18. – 19. januar 2016. Vi var der i dag fra kl. 09. Utstillere på messen var norske og utenlandske universitet og høgskoler, folkehøgskoler, fagskoler, videregående og private skoler osv … Det var mye interessant og mange brosjyrer og kataloger man kunne ta med. Her er min lille haug (tok med dette fordi det var interessant for meg).

Jeg kunne ha tenkt meg noe av dette til neste skoleår: Arkitekt, interiørdesign, foto, grafisk, produktdesign, IKT, data. Det er så mange valg at jeg nesten ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal studere … mest av alt tror jeg ville ha gått for arkitekt (studere i Bergen). Jeg har nemlig tenkt at jeg har gått 3 år på videregående skole med det jeg hadde lyst til og ønsker å lære mer av det.

Eller så vil jeg gå for noe annet som har med design å gjøre. Hva med 3D-grafisk eller grafisk design? Jeg tok med noen brosjyrer “bachelor i …”. Produktdesign hadde vært litt kult!

#kristiansand #messe #utdanning #studere #videregående #skole

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg