Den mystiske skapningen

Det er ofte jeg får øye på denne mystiske skapningen. Hvor den kommer ut fra, er usikkert. Som om den synes busskuret er et spennende sted å være, når det egentlig er et gammelt og utslitt busskur. Så grått og triste farger. Jeg står og venter på bussen ved busskuret, og det er ikke lenge til bussen kommer. Bare om noen minutter ifølge rutetabellen. Jeg kikker bort på katten. Det eneste jeg ser er to lysende øyner og et tomt nøytralt blikk. Kanskje fordi det er så mørkt ute? Vi glaner på hverandre en liten stund. Det er stille. Utenom bilene som kjørte, da. Katten sitter så rolig og stirrer på meg. Lurer på hva katten tenker?

Katten ser definitivt eventyrlysten ut! Takk til katten som ville la seg fotografere.

#mystisk #dyr #katt #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg