Særemne – fordypningsoppgave

Særemne i norsk, hva er det? Det er en fordypningsoppgave med selvvalgt tema som vi jobber med i noen uker, fra vinterferien fram til påske, der vi skal individuelt finne ut mest mulig om teamet vi har valgt. Jeg har bestemt meg for å gå dypere inn i bloggverdenen nemlig om “blogging”, om ulike kjente bloggere og analysering. Presentasjonsformen kunne være en muntlig presentasjon på 10 minutter eller skriftlig mellom ca. 2500 – 3000 ord. Jeg velger presentasjon – da får jeg øvd meg på litt muntlig.

Utenom denne oppgaven skal vi også i tillegg ha en “Modernistisk litteratur – modernistisk tradisjon” muntlig vurdering uken etter vinterferien. Det blir en samtale med læreren om fagstoffet, så det blir en vurdering ut av det. Som sist gang, skal vi bare si det vi kan.

#skole #norsk #påbygg #særemne #oppgave

2 kommentarer
    1. Hoff, husker da jeg holdt på med særemnet. Er så glad jeg er ferdig. Hehe! Du får ha masse lykke til og veldig interessant tema du har valgt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg