Spis med god samvittighet

Bilde: Nidar

Etter skolen dro jeg en tur innom matvarebutikken COOP Extra og kjøpte nesten 1 kg med Nidar smågodt i løsvekt. Det var ganske billig, kun 2,90 kroner per hg, men det jeg kjøpte gikk for 21 kroner. De fleste godbitene var tomme, så kjøpte bare det jeg likte best. Folk flest kjøper mye godteri i disse dagene fordi det er så billig. Nesten som om det var “gratis”. Matvarebutikkene har en priskrig som gjør at folk kjøper mer smågodt. Kan dette føre til at folk spiser mer godteri enn de pleier? Jeg skal i hvertfall spare litt til helgen fordi jeg ikke skal spise så mye. Helgen er rett rundt hjørnet, så spiser med god samvittighet 🙂

#godteri #helg #helgekos

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg