Offline fra internett-periode

Jeg tenker at det blir slik i påskeferien. I går fra kl. 17 slo vi av internettboksen for å være offline, så vi ikke fikk internett hele kvelden! Dette kan ha vært min feil, fordi folk sier at jeg sitter for mye på PC-en. Jeg kan klare meg fint uten internett, bare jeg har noe å gjøre. Litt av en straff, men tror jeg har godt av det.

I dag har jeg holdt på med koding og ble ferdig med det (har skiftet til et nytt design ved å ta et nytt bloggdesign og redesigne det til mitt eget ønske). Det er fra KvDesign og hva synes dere om det nye designet?

#bloggdesign #design #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg