Årets første påskeegg

Da jeg så at det var en “finn påskegget”-konkurranse i butikken, var jeg ikke i tvil – nå fikk jeg sjansen til å finne et påskeegg gjemt i butikken en plass … så fant jeg det! Godt gjemt under noen varer, stakk jeg hånden nedi for å sjekke om det var noe som kunne kjennes igjen: Et påskeegg? Jeg tok det opp, og innså at dette må være det fineste påskeegget jeg noen gang hadde sett.

Gratulerer Du er vinner av dagens påskeegg fra Coop Prix
Påskeegg-jakt i alle COOP Prix butikkene.

Fargene på egget var knallgult med et fint lilla knyttet bånd rundt.

De la et egg hver dag fram til påsken kl. 8 og et egg kl. 15. Finneren var vinneren, så teknisk sett kunne alle stikke innom for å finne egget som inneholdt påskegodt fra Nidar.

Har dere påskeegg? Jeg vil gjerne se deres påskeegg.

#påske #påskeegg #egg #konkurranse #inspirasjon

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg