Litt Müsli-bar er lov!

Reklame | Trybe

Da har jeg vært så heldig igjen som får være med på å teste ut disse to godbitene fra Trybe. Müsli-Bar med melkesjokolade og peanøtter og Müsli-Bar med havrekjeks og melkesjokolade fra Sørlands Chips, inneholder kun 99 kalorier – som gjør at du har full kontroll når godtesuget kommer. Dette er sunnere snacks som passer til før/etter trening, som mellommåltid på jobben eller til andre anledninger hvor det passer med noe sunt og godt.

Ekte snacks i små porsjoner gjør det er lett å ta med seg overalt. De lukter så godt! Begge müslibarene er dekket med sjokolade på bunnen, smaker søtt og knasende. Jeg spiste disse to på en tom mage, og gjett hvor mye de mettet!

Müsli-Bar med melkesjokolade og peanøtter: Lukter peanøtter og sjokolade. Myk og god. Litt “klissete” når jeg først tygger på det, så tar noen biter om gangen.

Müsli-Bar med havrekjeks og melkesjokolade: Lukter sjokolade og litt havre. Denne er også myk og god. Smaken sitter godt igjen en stund.

Som utseende ser de to müsli-barene ganske like ut på bildet, men forskjellen er at den ene har peanøtter i seg og den andre har havrekjeks. Ser også veldig godt ut.

Nærbilde av müsli-barene.

Disse to kommer jeg garantert til å kjøpe igjen, men jeg kommer ikke til å spise dem så ofte som jeg spiser smågodt. Litt godt i blant er lov, bare litt er lov!

#trybe #bar #trening #melkesjokolade #peanøtter #havrekjeks #sunt #snacks

6 kommentarer
    1. laurasaktiviteter: Ja 🙂 Jeg fikk prøvd disse da jeg ble valgt ut (har brukerkonto på Trybe), og det er de som velger ut hvem som skal prøve når man har trykket på knappen “prøv” der.

    2. Prøvde selv disse i dag gjennom Trybe, og likte godt begge to jeg også^^
      Kommer garantert til å kjøpe flere av disse. Kunne nesten byttet ut sjokolade på lørdager med en av disse jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg