#takkformaten av Tine

For noen uker siden var jeg med på konkurransen “Takk for maten” av Tine på Trybe. Mitt bidrag var en hjemmelaget kake jeg la ut på Instagram fordi jeg ønsket å takke mamma for den gode maten jeg alltid får servert hjemme. Se mitt bilde HER. Nøkkelordene var: Ekte, kjærlig, personlig. Etter en stund fikk jeg en melding om at jeg hadde vunnet premien: En stavmikser fra Braun!

Her hjemme på kjøkkenet ønsker vi velkommen til et nytt kjøkkenredskap, for stavmikser hadde vi ikke fra før av. Vi elsker enklere matlaging!

#trybe #tine #takkformaten #kjøkken #mat #stavmikser

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg