Tentamensdag i norsk

Jeg var ikke på skolen i går fordi det var lesedag. Hva skulle jeg lese til? Har ikke fått noen forberedelsesark, så i dag møtte jeg opp på skolen for å ta norsktentamen (skriftlig). Klassen ble delt i to, og vi satt i forskjellige klasserom. Vi var så heldige som fikk et lite klasserom med verdens fineste utsikt! Jeg var helt uforberedt, tenkte “la gå”, men jeg hadde med PC, notatark og en lærebok som jeg kunne bruke som hjelpemidler. Dette må være min andre tentamen i 2. halvår, for jeg har allerede hatt norsk sidemål (på norsk bokmål) denne våren. Oppgavene denne gangen var mye lettere denne gangen (takk og lov), der del 1 var et kortsvar og del 2 et langsvar og tiden var 5 skoletimer. I neste uke blir det mattetentamen …

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg