Lesedag og mattetentamen

På onsdag var det lesedag der vi kunne velge å sitte hjemme eller på skolen. Jeg valgte å være noen timer på skolen for å øve litt mer på matte og samtidig kunne spørre læreren om hjelp. Vi hadde fått noen eldre mattetentamensark som vi kunne øve på før selve mattetentamen. Må si det var mye Excel og GeoGebra. Det satt mange på skolen, og nesten alle skulle ha tentamen neste dag. Kanskje var deres mål å gjøre det best mulig!

I dag var dagen for heldagsprøve, nemlig mattetentamen! Fra kl. 09 – 14 satt vi i forskjellige klasserom. Heldigvis gikk det ganske bra for jeg hadde lest litt i går. Var litt dårlig, kanskje på grunn av yoghurten jeg kjøpte i går (som gikk ut på dato 16. april (!), men la merke til datoen da jeg hadde spist 50% av den), men ellers var alt fint. Jeg kan faktisk ikke tro at jeg klarte det. Tenk, dette er siste tentamen for påbyggingsåret! Nå mangler vi en eksamen i norsk (obligatorisk) og kanskje vi blir trukket opp i andre fag også.

#skole #tentamen #heldagsprøve #matte #påbygging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg