På besøk og planlegger en mai-tur

Utsikten her var veldig fin å se på. Sola skinner, det er varmt og gresset er så grønt – vakkert.

I dag var vi hos en god venn av oss for å planlegge en mai-dagstur til Danmark. Det blir som tur/retur siden det er gratis å komme over med båt (med SuperSpeed). Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke vært i Danmark siden i fjor sommer. Hva med å planlegge en ny tur nå som turen er gratis? Jeg som er så fotogen, men reiser sjeldent og liker å oppdage nye steder passer meg svært fint, for nå har jeg muligheten til å ta mange flere bilder 🙂

Vi har spilt flere timer med Super Smash Bros – Brawl og New Super Mario Bros på Wii – 4 spillere.

Vi koste oss med hjemmelaget brownies, popcorn, kjeks og Coca Cola, og avsluttet besøket med å bestille de siste billettene. Planen var å reise den 28. mai, men det var fullt den dagen så vi måtte velge en annen dato. Uka før kanskje, men for D gikk det ikke fordi han skulle på klassetur de dagene. Vel, nå har vi sammen valgt ut en dato, så blir det likevel tur da! Men D skal likevel ikke være med, for han valgte klasseturen. Ingen hindring, men neste gang skal han få bli med.

#danmark #tur #hverdag #planlegging

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg