Fredag den 13. – Trekkdag

Det var trekk til skriftlig eksamen på skolen i dag kl. 9, men jeg var ikke der så jeg fikk vite det noen timer etter trekket. 6 stk fra klassen min ble trukket opp i matematikk skriftlig. Jeg var nettopp inne på hjemmesiden for å sjekke hvor mange det var fra matteklassen som kom opp, 5 stk var fra samme matteklasse og der en av dem var meg. Alle kom opp i norsk hovedmål skriftlig (obligatorisk). Vel, for å si det sånn, å komme opp i skriftlig er bedre enn muntlig. Skriftlig eksamen i matematikk blir holdt 27. mai og norsk hovedmål i 31. mai. Den eneste forskjellen er at vi som skal ha matematikk må komme på skolen på en fredag når vi egentlig har fri … Neste trekkdato for muntlig eksamen er 13. juni som er en måned til. Da kan vi komme opp i alle fagene: Norsk, historie, matte og/eller naturfag.

8 kommentarer

Siste innlegg