Trenger du et nytt design?

Nå kan dere bestille header, design eller andre ting dere har lyst på. Det kan gjerne være design – alt går an! Programmer jeg bruker er Photoshop, Pixlr og andre. Under ser dere ulike kategorier jeg tilbyr (om dere ønsker noe annet så si ifra):

HEADER

En header er som et forsidebilde til bloggen/hjemmesiden din. Den består gjerne av bilde(r) og bloggnavn-tekst.

BLOGGDESIGN

Et bloggdesign er selve designet til bloggen. Bruk gjerne skjemaet over til “header” hvis dere ønsker det.

(designet over er til salgs om noen ønsker det)

SKRIFT OG LOGODESIGN

Driver du en blogg og trenger en logo som et kjennetegn? Eller et merke til andre sosiale medier du er aktiv på? Jeg lager også “stempler” (vannmerker).

Eksempel: Forsidebilde til Youtube-kanalen min. Blomsten foran cindydesign er en logo jeg lagde til min blogg som et kjennetegn.

Skrift der bildet blir som tekst.

INTERIØR OG INNREDNING

Trenger tips til innredning eller forslag til møblering i et interiør? Jeg kan fikse dette ved hjelp av produktkart, tegninger eller skisser.

Eksempel: Tegninger som er tegnet for hånd (og tegnebrett) – en virkelig leilighet (se mer under kategorien VG3 Interiør).

*

Bestillinger skjer via e-post: [email protected]. Husk å skrive i emnet hva det gjelder. Vi diskuterer prisen og du kan komme med forslag 🙂

#header #design #blogg #bloggdesign #interiør #logodesign

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg