Mandala fargelegging

En dag på ungdomsskolen fikk vi utdelt vår egen mandala. Alle fikk forskjellige mønstre og vi kunne fargelegge etter eget ønske. Da vi var ferdig med å fargelegge, hang læreren opp alle sammen på den ene veggen i klasserommet, for at alle skulle se hvor fine de var. Jeg hang ikke opp min mandala fordi jeg ikke syntes min var fin. Bare se på fargeleggingen! Hvis jeg skulle endre på noe, så må det være fargevalget. Fargeblyantene jeg brukte var altfor lyse, så jeg burde ha brukt noen litt mørkere. Heldigvis har jeg lært å fargelegge bedre i videregående.

#kreativ #mønster #mandala #tegning #fargelegging

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg