Palmesus, dag 2

LØRDAG 2. JULI. 2016   På bussene var det fullt av liv. Folk sang og ropte. Det var siste Palmesus-dag i dag, så det kan være at alle er i festival humør dagen etter første festivaldag. Været har vært ganske fint i dag, men det har regnet litt, men ikke på selve festivalen. Ganske usikkert, men for meg er en regn/vind jakke det beste valget når jeg er på festival.

Vi hørte på Jason Derulo på “Main stage”. Har hørt så mange sanger han har skrevet, så han er virkelig en stor artist!

Massevis av folk = god stemning her på Bystranda.

Her tar noen selfies. – Let me take a selfie: Med Mario og Luigi.

Det var et Haribo-telt med en bil og flere saccosekker rundt. Jeg satte meg ned for å slappe av litt. Relax. Flere som jobbet i Haribo delte ut gratis DINO (sure) og bjørner godteri, som var så godt! Elsker Haribo.

Fikk ikke med avslutningen med fyrverkeri (får nok se den på nettet et sted) da vi gikk tidligere. Nå har jeg endelig fått tatt av festivalbåndet, skal beholde det siden det er som et minneverdig bånd. Tusen takk for en kjempefin og herlig opplevelse på Palmesus 2016!

#palmesus #bystranda #opplevelser #festival #kristiansand

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg