Adobe Premiere Pro CC

Nå har jeg lastet ned et videoredigeringsprogram som heter Adobe Premiere Pro CC. Jeg har alltid brukt Windows Moviemaker til å lage videoene mine, men i dag tenkte jeg å prøve ut dette nye programmet for første gang. Har aldri hørt om det før, men siden jeg har fått Photoshop nå og ikke har dette (som også kommer fra Adobe), måtte jeg bare teste det. Første øyekast: Vanskelig (passer ikke for nybegynnere). Til nå har jeg lært å legge til videoklipp, musikk og andre effekter. Er fortsatt så ny i det! Har ikke funnet ut hvordan jeg legger til teksten enda, så jeg får bare se etter noen forklarende Youtube tutorials. Noen som har brukt programmet som vil komme med noen gode tips?

#video #blogg #adobe #redigeringsprogram #tips

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg