På Pokémon-jakt

I dag dro vi ut på en liten tur til senteret for å catche Pokémons – virtuelle fantasimonstre. Jeg begynte å fange noen inne på Sørlandssenteret og tok 3-4 PokéStops i nærheten. Den ene var under brua (Bus Terminal), Tiger Statue (husker ikke hvor) og den siste var på biblioteket i byen. Det var rart at jeg fikk snurre to ganger på samme mynt på det siste PokéStopet (!). Jeg fikk blant annet to eggs på 2 km og 5 km, så nå har jeg satt det på en “egg-incubator”-holder og må klekke et og et selv om jeg synes 2 km er langt å gå for å klekke det fordi jeg er avhengig å ha wifi for å spille videre.

Tips: Dra til Kvadraturen i Kristiansand fordi det er plassert mange PokéStops og Pokémons. Sørlandssenteret er også et alternativ.

Det var veldig mange PokéStops i byen! På noen steder hadde også noen satt noen Lure module (rosa blomster rundt et stopp) som virket i rundt 30 minutter.

Forskjellige Pokémons jeg møtte var: Caterpie, Venonat, Pidgey og Drowzee. Eevee og Dewgong møtte jeg på Kiwi i Markens gate. Jeg er i level 3 nå, men begynner å spille litt etter hvert fordi det er så gøy *avhengighetsskapende*!

Spiller du Pokémon GO?

#pokemon #pokemongo #spill #tips #jakt #kvadraturen #sørlandssenteret #kristiansand

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg