Ut på tur, aldri sur

I dag har vi gått på en skogstur i nærheten, så det var ikke så langt å gå. Vi fulgte stiene og kom fram til Eigevann. Her var det en fin badeplass til folk som liker å bade, men også altfor stille. Det ble en tur på rundt ca. 45 minutter, og da rakk vi tidsnok hjem til middag.

Etter å ha spist middag var jeg ute igjen på øvelseskjøring. Jeg var med som en “passasjer” da en skulle øvelseskjøre for første gang. Altså, han skulle øve på: Starte opp bilen og gire opp. Brems og stans. Det var litt skummelt å sitte på, da noen rykk kom her og der, men vi plassen vi øvde på var stor og åpen plass. Av og til svingte noen biler innom der og da tenkte jeg: Er de her på Pokémon jakt?, men etter en stund kjørte de av gårde. Nå kan han altså starte opp bilen, og det er jo bra. Forresten, i morgen er det første skolestart, og jeg begynner mine studier på UiA!

#natur #skogstur #foto #kristiansand #skolestart

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg