Skaffe bøker

Nå har jeg fått valgt faget jeg skal ha i 1. og 4. semester! På torsdag hørte jeg på naturfag. Det var en introduksjon til hva vi skal lære om i fysikk, biologi og kjemi. Man kunne velge mellom et av fagene: Engelsk, naturfag, KRLE eller kroppsøving. Hvis jeg får naturfag, tilbys det ikke her i Kristiansand, så jeg må dra til Grimstad for å ha undervisning. Kan bli litt “frem og tilbake”, men det blir nok ikke noe problem.

I dag hadde hørte vi på forelesning om fellesfaget PEL og litt senere et informasjonsmøte om tillitsvalgtordning. Etter kl. 12 var vi helt ferdige for dagen, men noen av oss tok turen innom skolens bibliotek på den store lesesalen for å være litt på PC-en (Fronter, bedre sagt). Nå gjenstår det å skaffe lærebøkene, for det er virkelig mange bøker vi skal ha! Og naturfagsbøkene.

#skole #utdanning #lærebøker #lærerutdanning #hverdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg