Dyreparken i morgen

Jeg er så heldig som har fått gratisbilletter til Dyreparken i morgen. Ser ut som LOS har delt ut flere gratisbilletter, og for oss som ikke hadde fått billetter enda, kunne bestille via nettet. Jeg gleder meg allerede til å ta masse bilder, lage videoer og besøke dyrene. Sist gang filmet jeg en video ombord Kaptein Sabeltanns Den Sorte Dame, og har blitt sett 11 840 ganger (!) i skrivende stund. Videoen min som er mest “sett”!

Et bilde av fisker tatt fra forrige Dyreparken-besøk.

#dyreparken #foto #fisker #kristiansand

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg