blogg.no krasj og Halloween-forberedelser

Det har vært litt tekniske problemer med å få blogge i går. Hørte at det var noe strømbrudd hos serverne til blogg.no, men nå tror jeg at det meste fungerer. Den 27. oktober hadde jeg ingen lesere, for en rar følelse! Det var nesten som om at vi nettopp hadde startet med å blogge igjen fra bunnen av.

I dag har jeg vært på shopping på Sørlandssenteret. På handlelista hadde jeg skrevet en rødkål og en Farris. Dette er ingredienser som jeg trenger til et naturfagsforsøk som skal gjøres hjemme. Forrige uke lagde jeg en rødkålindikator, men den hadde jeg tømt ut så da måtte jeg ha en ny rødkål for å få rødkålsaften. Et problem å skaffe en rødkål var at de fleste matvarebutikkene ikke hadde importert rødkål, så da kjøpte jeg en på COOP Obs!. Kjøpte også en pose smågodt i løsvekt (ekstremt billig nå som det nærmer seg Halloween), nøttemix og tomater.

Bilder fra weheartit

På mandag er det Halloween, og vi er i gang med forberedelser. Jeg tenkte å dekorere litt som å kjøpe et gresskar som pynt utenfor huset. Vi venter besøk av folk som går “knask eller knep”, og de skal selvfølgelig få litt knask av oss. På Rusta kom jeg over et Halloween-gresskar med batteridrevet LED-lys (dekorasjonsbelysning). Valget stod mellom å kjøpe et ekte gresskar eller en dekorasjon, men dekorasjonen var mest genial. Den kan nemlig tas opp og brukes om igjen hvert år! Viser dere senere når alt er på plass, for nå blir det spennende å se hvordan det blir.

#halloween #innkjøp #gresskar #dekorasjon #naturfag #forsøk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg