Vinneren av julekalenderen på nett

Jeg husker som om det var i går. Det er en stund siden dette skjedde, men la oss spole tiden litt tilbake …

Det er mandag 19. desember, 6 dager igjen til jul. Klokken nærmer seg snart 12, og jeg sitter på rommet mitt, ved PC-en. Jeg tenkte det hadde vært gøy å melde meg på forskjellige julekalendere på nett, siden jeg ikke hadde en julekalender i år (sånn med sjokolade, men mener jeg er for stor til å ha sjokoladekalender). På nett kunne jeg kanskje vinne noe (sannsynligheten er så liten), men da må jeg huske å åpne alle de 24 lukene i kalenderen. Noen av dem stod det ett spørsmål og tre ulike svar – et av dem er riktig. Spørsmålene er oftest veldig enkle å besvare, mens andre er litt mer som “søk, let og finn”. Da jeg begynner å utfylle skjemaene, ringer plutselig mobilen min.

Skjermen lyser opp, og et nummer kommer til syne. Det er et åttesifret nummer – ikke som jeg kjenner til fra før, så skal jeg ta dette nummeret eller skal jeg ikke gjøre det? Jeg velger å svare, heldigvis. Personen som ringer, spør etter navnet mitt, og jeg svarer: – Ja, det er meg. Personen bak røret sier da: – Gratulerer, du har vunnet i Hello’s julekalender – en iPhone 7! Jeg vet ikke hva jeg skal si, for jeg har aldri vunnet noe så stort som dette før. – Er det sant? spør jeg for å være helt sikker. – Ja, håper du blir fornøyd med den nye mobiltelefonen din! Tilslutt ønsker personen fra Hello meg en riktig god jul.

Det var fra mobilselskapet Hello, kjent som Norges billigste mobilabonnement i flere tester.

Julen kom, jeg ventet og ventet. Etter jul. Etter nyttår. Skulle ikke mobilen dukke opp snart?

MEN HER ER DEN! I går fikk jeg endelig mobilen i posten, jeg ble kjempeglad for å se den første gang. Å ha vunnet denne splitter ny mobiltelefonen er som en drøm (spesielt når jeg ikke har hatt iPhone før).

Tilbehør i pakken: USB-kabel, strømadapter, Apple EarPods (trådløse) og Lightning til 3,5 mm-jackadapter. En “liten” bruksanvisning og Apple-logo klistermerker følger også med.

iPhone 7   |   black   |   32GB

Tusen takk for mobiltelefonen iPhone 7, Hello!

#iPhone #apple #mobil #telefon #mobiltelefon #teknologi #julekalender #jul

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg