Brr … nå er snøen her

Vinteren begynner for fullt, men legg merke til at snøen er her! Det har kommet litt snø i helgen, ikke så mye, men bare litt. Jeg føler at det har blitt mye kaldere ute nå. Temperaturstokken viser minusgrader, når jeg er ute og går, må jeg kle meg godt for å holde på varmen. Kjenner at føttene mine fryser selv om jeg har på meg ullsokker i vintersko. Uffda, jeg fryser nesten som en ispinne!

Jeg lurer på hvordan mobilen kommer til å takle det kalde været og samme med kameraet. Hørte at noen iPhone’s kan plutselig slå av/tappe relativt fort strøm, men det har ikke skjedd med min. Merk: I bruksanvisningen står det over 0°C i bruk. Noen bilder klarte jeg i hvert fall å knipse på veien hjem, så da sier jeg er fornøyd.

Hagen er dekket med hvitt snø. Stakkars planter som fryser ute i vinterkulden … Jeg vet at de gleder seg til snøen smelter. Det gjør jeg også. I morgen har det meldt regn, og vi får håpe at det ikke blir glatt og kaldt som dagen i dag har vært.

#vinter #foto #natur #gress #planter #snø #2017 #januar

6 kommentarer
    1. Så mange fine bilder! Du er heldig som bor på et sted med snø! Feel free til å stikke innom bloggen min en gang du får tid! Det hadde betydd mye!

    2. Her har ikke snøen kommet enda- jeg er ikke lei meg for det 😛 Men, kaldt er det og jeg sliter veldig med å holde varmen uansett om jeg har ull/superundertøy eller ei 😛
      Fine bilder. Jeg har Samsung og det er nok så normal i kulden 🙂 Men så bruker jeg den ikke så mye ute da, for det er kaldt nok på hendene som det, er om ikke jeg skulle holdt telefonen i hendene i tillegg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg