Paracet-effekten

Jeg har blitt syk. I går kveld begynte litt av det hele, men jeg prøvde å holde ut. Følte meg plutselig så slapp, trett og svimmel. Så varm eller for kald. Jeg tenkte det kunne ha noe med skogsturen å gjøre, men jeg husket at jeg har kledd meg skikkelig. Eller så har broren min smittet meg, for han har også vært syk fra torsdag. Det er ikke greit å være syk, for da må jeg rett og slett bli sengeliggende, sove og holde meg borte fra å gjøre hverdagslige ting. På morgenen i dag var det verre, jeg fikk spist frokost, sjekket temperaturen (litt feber), og etter en halvtime eller noe tok jeg en paracet fordi jeg hadde så vondt i hodet. Etter noen kvarter hjalp paracet-effekten! Jeg la meg og prøvde å få sove, sola skinte inn gjennom vinduet og det var ikke lett å få sove, men fikk hvilt meg. Gikk mye bedre etter ca. en time, så nå er jeg nesten frisk og rask. I samme slengen har jeg også blitt litt forkjølet, noe som er ganske irriterende. Her er noen tips hvis man er syk: Drikke vann, drikke te, ta en paracet (hvis det er helt på tryne) og slappe av/hvile.

#syk #tips #hvile #hverdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg