Kaktusene før og etter

Det er lenge siden jeg har blogget om og dokumentert kaktusene i bilder. De har det ganske bra til nå, men jeg er usikker på hvordan det vil gå med den ene av dem. Den på bildet til høyre er litt tynn og vi tror den ikke klarer seg, men vi gir den et håp! Siden det har blitt til en liten kaktusplante, skiftet vi en litt mindre blomsterpotte til den.

Er ikke flink til å vanne dem, men er glad for at de ikke trengs å vannes så ofte. De er tross alt kaktuser, en type sukkulenter som trenger lite vann.

Mitt første møte med kaktusene, samme dag som jeg kjøpte dem. Stor forskjell fra den dagen til i dag.

#kaktus #planter #blomster #sukkulenter #dekorasjon #hverdag #hus #hjem

3 kommentarer
    1. utrolig pene! jeg er foresten på jakt etter nye instagrmkontoer, blir veldig glad dersom du kommentere din eller andres i mitt siste innlegg 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg