Æ finner opp en ny løsning til deg

Hørt om Æ? Hvis nei, og lurer du HÆ på hva er dette, så les videre …

Jeg har nå installert og testet ut appen Æ (frivillig), og kan begynne å spare penger! Appen lastes ned på App Store eller Google Play, og første gang må vi registrere telefonnummeret vårt og da dukker det opp et engangspassord på sms. Deretter er det bare å ta en tur innom en hvilken som helst Rema 1000 butikk, plukke opp varene og husk: Før betaling, ta opp mobilen og vis den personlige strekkoden i appen, så blir rabatten trukket automatisk fra kassa. Så fant jeg ut at det var utrolig stress å fiske opp mobilen hver gang når jeg står ved kassa, egentlig klar til å betale, men bak meg så jeg køen begynne å bli altfor lang! Derfor fant jeg opp en ny løsning i dag, nemlig dette her:

Strekkoder på kort! Hvorfor tenkte jeg ikke på dette før? Vi gjør det på en gammeldags måte. Så her kommer en liten how to do til å lage eget strekkodekort:


STREKKODEKORT

1. Åpne et nytt dokument i Microsoft Word.
2. Screenshoot strekkoden som du finner i appen Æ.
3. Overfør bildet til PC-en, og legg det inn i det nye dokumentet.
4. Skal du ha flere enn ett kort, lag litt mellomrom og luft på hvert bilde.
5. Jeg har valgt å beskjære strekkodene til et 1:1 kvadrat, 5x5cm store.
6. Print ut (gjerne i farger).
7. Laminer så det blir stivt.
8. Mål opp og ha et kort som mal, tegn opp og skjær med en skjærekniv.

 

Her er 10-på-10, topplista over varer som jeg kjøper mest/har brukt mest penger på. Det vises også en dine handleturer – betalt og spart. Vanligvis handler jeg i helgene, for da er det -10% på alt i hele butikken (nesten alt), OG -10% rabatt på de varene som er listet opp på min 10-på-10. Da blir det -20% rabatt på varene i den lista. I hverdagene er det vanlig pris der kun frukt og grønt får -10% rabatt og det jeg kjøper mest på 10-på-10-lista som blir -10%. Blir litt avansert å skjønne dette her, men det oppfordres til å handle mer i helgene når det er GOD HÆLG!-tilbud, så her er det noen kroner å spare!

– Bruker dere Æ?

#rema1000 #ios #android #diy #mat #handel #handleliste #butikk #app #fordeler

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg