Vafler og bollebakst

I kveld har jeg fått lov til å tilbringe noen timer på kjøkkenet for å lage noen deilige vafler og nystekte boller med rosiner. Det er lenge siden sist jeg har bakt, så etter et par timer der inne ble jeg så trøtt. Kanskje på grunn av kjøkkenets blanding av dempet stemningsbelysning og funksjonsbelysning som gir noe gult/oransje lys. Om jeg kunne velge, da ville jeg helst foretrekke å jobbe i dagslys.

I tillegg til dette her, måtte jeg overføre bildene jeg tok over til blogg.no’s bildeopplasteren, så laste dem opp i et innlegg som nesten tok så lenge som et år! Skulle ønske nettet kunne gå fortere her hjemme, da det til tider går i sneglefart. Ikke lett å smøre seg med tålmodighet, men det er bare å vente.

#mat #rosinboller #boller #bakst #vafler

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg