Logodesign til LuxusHair

LuxusHair ønsket å bytte sin nåværende logo, og de la ut en konkurransepost på Facebook der de søkte en ny logo til sin nettside. Blant annet skrev de at kundene deres kunne bestemme, så da tenkte jeg: Hvorfor ikke prøve? Da jeg så posten, ville jeg prøve meg på logodesign og fikk til dette her:

Design fra 17. august 2016

Her har jeg kombinert bilde og tekst som passer sammen.
 

Kriterier og krav:

 Logoen skulle inneholde firmanavnet “LuxusHair” – men kan også inneholde ordet “Extensions”.
 Tydelig og lesbar på både mobil, nettbrett og PC-skjermer.
Et stort pluss om logoen passer fint på vår webside: www.luxushair.com.
Feminin/leken font kan være et pluss. 
Høy kvalitet på innsendte bilder. Vektor er foretrukket. 
Fordel (men ikke nødvendig) om du inkluderer et symbol eller en grafikk som går sammen med logoen. Ha “hår” i fokus på dette symbolet.
 

Og vinneren av konkurransen mottar Hair Extensions til en verdi av hele 3.000 norske kroner og vil bli nevnt på websiden og deres sosiale medier (om ønskelig). Hmm, lurer på hvem som vant logodesign-konkurransen? Og har de skiftet til ny logo? Det har jeg har lurt på lenge.

Hva synes dere om mitt logodesign forslag?

om noen skulle ønske logodesign til blogg eller bedrift, si ifra …

#logodesign #logo #hår #hårfrisyre #design #mote #skjønnhet

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg